Public Relations

Media Relations  Aby Twoja historia zaciekawiła odbiorców musi być odpowiednio opowiedziana. Od lat pracujemy z mediami, znamy ich potrzeby. Oferujemy kompleksową obsługę media relations, która jest oparta o nasze wieloletnie doświadczenie oraz wysokie standardy etyczne.
Community Relations  Relacje z otoczeniem firmy są bardzo ważnym elementem działalności każdego przedsiębiorstwa. Pomagamy zbudować bliskie relacje z tymi, którzy mają wpływ na działalność Twojej firmy.
Komunikacja wewnętrzna  Pracownicy są ambasadorami firmy. Dobre i jasne relacje z nimi pomogą budować silniejszą markę. Oferujemy audyty komunikacyjne wewnątrz firmy oraz opracowanie i wdrożenie programów komunikacji wewnętrznej przy pomocy skutecznych narzędzi.
PR korporacyjny Reputacja firmy jest jedną z głównych wartości dla każdego przedsiębiorstwa. Działania z zakresu PR korporacyjnego mają na celu budowę pozytywnego wizerunku, który ułatwia osiągnięcie sukcesów wizerunkowych i biznesowych.
CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu)  Społeczna odpowiedzialność biznesu to koncepcja, według której firmy dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne przy dążeniu do osiągania celów ekonomicznych. Doradzamy, jak skutecznie prowadzić biznes odpowiedzialny, czyli taki przy którym zyskuje zarówno firma jak i otoczenie, w którym funkcjonuje.
Sponsoring  Jest jednym z bardziej skutecznych działań wspierających budowanie marki. Zarówno sponsor jak i sponsorowany otrzymuje określony zestaw korzyści, dzięki którym mogą realizować własne cele wizerunkowe i biznesowe. Dzięki naszemu doświadczeniu skutecznie łączymy interesy stron, doradzając jak skutecznie wykorzystać to narzędzie.
Public Affairs Umiejętność wywierania wpływu na decydentów, przekonania do własnych racji oraz rzetelna prezentacja argumentów to klucze otwierające wiele zamkniętych drzwi. Dostarczamy wiedzę i rozwiązania w zakresie public affairs, które pozwalają na skuteczne osiąganie zamierzonych celów przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów etycznych.
PR produktu W odróżnieniu od reklamy pozwala w rzeczowy i wiarygodny sposób przekazać informacje o produkcie. Pokazuje jego zalety i wyróżniki na tle konkurencji, a także buduje do niego zaufanie. PR produktowy jest jednym z podstawowych elementów działań promocyjnych oraz skutecznym narzędziem promocji nowości rynkowych.
Strategie komunikacyjne  Strategia komunikacji jest jak mapa, która pozwala dotrzeć do postawionego celu. Każda firma ma inne cele. Strategia komunikacji powinna być spójna z ogólną strategią firmy. Nasi eksperci podczas współpracy z Klientem ustalają cele, aby dzięki nim stworzyć strategię, która pozwoli osiągnąć sukces.
Komunikacja kryzysowa Sytuacje, które mogą zagrozić reputacji firmy mogą się zdarzyć w każdej chwili. Dlatego należy być na nie przygotowanym i mieć gotowy plan działania.Nie można całkowicie wykluczyć zdarzeń negatywnie wpływających na wizerunek, ale brak skutecznej komunikacji w przypadku ich pojawienia się często znacząco pogarsza i tak złą sytuację. 

Media Relations 

Aby Twoja historia zaciekawiła odbiorców musi być odpowiednio opowiedziana. Od lat pracujemy z mediami, znamy ich potrzeby. Oferujemy kompleksową obsługę media relations, która jest oparta o nasze wieloletnie doświadczenie oraz wysokie standardy etyczne.

Community Relations 

Relacje z otoczeniem firmy są bardzo ważnym elementem działalności każdego przedsiębiorstwa. Pomagamy zbudować bliskie relacje z tymi, którzy mają wpływ na działalność Twojej firmy.

Komunikacja wewnętrzna 

Pracownicy są ambasadorami firmy. Dobre i jasne relacje z nimi pomogą budować silniejszą markę. Oferujemy audyty komunikacyjne wewnątrz firmy oraz opracowanie i wdrożenie programów komunikacji wewnętrznej przy pomocy skutecznych narzędzi.

PR korporacyjny

Reputacja firmy jest jedną z głównych wartości dla każdego przedsiębiorstwa. Działania z zakresu PR korporacyjnego mają na celu budowę pozytywnego wizerunku, który ułatwia osiągnięcie sukcesów wizerunkowych i biznesowych.

CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) 

Społeczna odpowiedzialność biznesu to koncepcja, według której firmy dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne przy dążeniu do osiągania celów ekonomicznych. Doradzamy, jak skutecznie prowadzić biznes odpowiedzialny, czyli taki przy którym zyskuje zarówno firma jak i otoczenie, w którym funkcjonuje.

Sponsoring 

Jest jednym z bardziej skutecznych działań wspierających budowanie marki. Zarówno sponsor jak i sponsorowany otrzymuje określony zestaw korzyści, dzięki którym mogą realizować własne cele wizerunkowe i biznesowe. Dzięki naszemu doświadczeniu skutecznie łączymy interesy stron, doradzając jak skutecznie wykorzystać to narzędzie.

Public Affairs

Umiejętność wywierania wpływu na decydentów, przekonania do własnych racji oraz rzetelna prezentacja argumentów to klucze otwierające wiele zamkniętych drzwi. Dostarczamy wiedzę i rozwiązania w zakresie public affairs, które pozwalają na skuteczne osiąganie zamierzonych celów przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów etycznych.

Szkolenia 

Oferujemy zestaw szkoleń obejmujący teoretyczne i praktyczne aspekty prowadzenia działań z zakresu public relations, a także dotyczące budowania wizerunku osobistego oraz umiejętności miękkich takich jak: warsztaty z emisji głosu, etyka w biznesie czy asertywność.

Strategie komunikacyjne 

Strategia komunikacji jest jak mapa, która pozwala dotrzeć do postawionego celu. Każda firma ma inne cele. Strategia komunikacji powinna być spójna z ogólną strategią firmy. Nasi eksperci podczas współpracy z Klientem ustalają cele, aby dzięki nim stworzyć strategię, która pozwoli osiągnąć sukces.

Komunikacja kryzysowa

Sytuacje, które mogą zagrozić reputacji firmy mogą się zdarzyć w każdej chwili. Dlatego należy być na nie przygotowanym i mieć gotowy plan działania.Nie można całkowicie wykluczyć zdarzeń negatywnie wpływających na wizerunek, ale brak skutecznej komunikacji w przypadku ich pojawienia się często znacząco pogarsza i tak złą sytuację. 

PR produktu

W odróżnieniu od reklamy pozwala w rzeczowy i wiarygodny sposób przekazać informacje o produkcie. Pokazuje jego zalety i wyróżniki na tle konkurencji, a także buduje do niego zaufanie. PR produktowy jest jednym z podstawowych elementów działań promocyjnych oraz skutecznym narzędziem promocji nowości rynkowych.

share on