Każdy pluszak to historia

Termin realizacji

2012 – 2013

Klient

IKEA RETAIL
Termin realizacji
2012 – 2013
Klient
IKEA RETAIL

Opis projektu

Pomysł na projekt narodził się w Łodzi, w której sklep IKEA we współpracy z Agencją zaangażował do napisania i nagrania bajek znanych i lubianych mieszkańców miasta, wspierających coroczny projekt IKEA „Pluszaki dla edukacji”. Bajki o pluszakach, które następnie miały trafić do Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego, znalazły się na płycie i dedykowanej stronie internetowej. Sukces akcji sprawił, że pluszakowa misja w 2013 roku ogarnęła wszystkie miasta w Polsce, w których znajduje się IKEA.

Efekty

W niecałe dwa tygodnie pluszakowa ekipa projektowa objechała Polskę od Gdańska po Kraków. Każde z miast miało swoich bajkopisarzy. Warszawę reprezentowała Jolanta Kwaśniewska, Łódź Monika Kuszyńska, Gdańsk Julia Kamińska, Poznań Małgorzata Ostrowska, Wrocław Małgorzata Kumorek, Katowice zespół Myslovitz, a Kraków Dorota Segda. Swoje bajki napisali także: przedstawiciele UNICEF Małgorzata Foremniak i Robert Korzeniowski, blogerzy oraz pracownicy IKEA wyłonieni w wewnętrznym konkursie pracowniczym. Niezwykłe historie o pluszakach, które pomagają dzieciom trafiły do ok. 40 tysięcy osób (ponad 20 tysięcy nakładu płyt i 20 tysięcy wejść na stronie) i wciąż są dostępne do słuchania. Efektem kampanii było zebranie ponad 8 tys. pluszaków, które trafiły do pogotowia i innych placówek medycznych w całej Polsce.  Za akcję CSR Agencja otrzymała nagrodę Złoty Spinacz 2012.

Opis projektu

Pomysł na projekt narodził się w Łodzi, w której sklep IKEA we współpracy z Agencją zaangażował do napisania i nagrania bajek znanych i lubianych mieszkańców miasta, wspierających coroczny projekt IKEA „Pluszaki dla edukacji”. Bajki o pluszakach, które następnie miały trafić do Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego, znalazły się na płycie i dedykowanej stronie internetowej. Sukces akcji sprawił, że pluszakowa misja w 2013 roku ogarnęła wszystkie miasta w Polsce, w których znajduje się IKEA.

pluszaki

Efekty

W niecałe dwa tygodnie pluszakowa ekipa projektowa objechała Polskę od Gdańska po Kraków. Każde z miast miało swoich bajkopisarzy. Warszawę reprezentowała Jolanta Kwaśniewska, Łódź Monika Kuszyńska, Gdańsk Julia Kamińska, Poznań Małgorzata Ostrowska, Wrocław Małgorzata Kumorek, Katowice zespół Myslovitz, a Kraków Dorota Segda. Swoje bajki napisali także: przedstawiciele UNICEF Małgorzata Foremniak i Robert Korzeniowski, blogerzy oraz pracownicy IKEA wyłonieni w wewnętrznym konkursie pracowniczym. Niezwykłe historie o pluszakach, które pomagają dzieciom trafiły do ok. 40 tysięcy osób (ponad 20 tysięcy nakładu płyt i 20 tysięcy wejść na stronie) i wciąż są dostępne do słuchania. Efektem kampanii było zebranie ponad 8 tys. pluszaków, które trafiły do pogotowia i innych placówek medycznych w całej Polsce.  Za akcję CSR Agencja otrzymała nagrodę Złoty Spinacz 2012.

share on