Przystanek Janowicza

Termin 

wakacje 2013

Klient

Grupa ATLAS
Termin 
wakacje 2013
Klient
Grupa ATLAS
Przystanek Janowicza 7

Opis projektu 

Celem projektu było wykorzystanie wizerunku jednego z najpopularniejszych tenisistów, Jerzego Janowicza do zorganizowania eventu promującego Grupę Atlas – głównego sponsora tenisisty. Ważnym czynnikiem było zaprezentowanie roli społecznej, jaką spełnia Atlas, aktywnie wspierając polskich sportowców. „Przystanek Janowicza” to projekt, który pokazuje jak w sposób kreatywny można wykorzystać przestrzeń miejską, przystanek komunikacji MPK, w komunikacji firmy. Wiatę przystanku „wypełniła” widownia Wimbledonu, kostka brukowa do złudzenia przypominała powierzchnię kortu, nie zabrakło rakiety do tenisa w profesjonalnej torbie oraz blisko 300 tenisowych piłeczek będących tłem dla logotypu sponsora i ich większych odpowiedników zdobiących dach wiaty.

Efekty

Wydarzenie spotkało się z gorącym przyjęciem ze strony fanów oraz dużym zainteresowaniem dziennikarzy. O projekcie i jego efektach informowały wszystkie najważniejsze media lokalne, ogólnopolskie i sportowe, co przełożyło się na blisko 100 publikacji w radiu, telewizji, prasie i Internecie, w tym na portalach zagranicznych. Event odbił się także szerokim echem w pismach i na portalach z branży budownictwa, którą reprezentuje Grupa Atlas. Był również szeroko komentowany na fanpage’ach oraz portalach internetowych związanych ze sportem i marketingiem. Przeprowadzona kampania wzmocniła także wizerunek firmy Atlas jako aktywnie wspierającej polskich sportowców.

Opis projektu 

Celem projektu było wykorzystanie wizerunku jednego z najpopularniejszych tenisistów, Jerzego Janowicza do zorganizowania eventu promującego Grupę Atlas – głównego sponsora tenisisty. Ważnym czynnikiem było zaprezentowanie roli społecznej, jaką spełnia Atlas, aktywnie wspierając polskich sportowców. „Przystanek Janowicza” to projekt, który pokazuje jak w sposób kreatywny można wykorzystać przestrzeń miejską, przystanek komunikacji MPK, w komunikacji firmy. Wiatę przystanku „wypełniła” widownia Wimbledonu, kostka brukowa do złudzenia przypominała powierzchnię kortu, nie zabrakło rakiety do tenisa w profesjonalnej torbie oraz blisko 300 tenisowych piłeczek będących tłem dla logotypu sponsora i ich większych odpowiedników zdobiących dach wiaty.

Efekty

Wydarzenie spotkało się z gorącym przyjęciem ze strony fanów oraz dużym zainteresowaniem dziennikarzy. O projekcie i jego efektach informowały wszystkie najważniejsze media lokalne, ogólnopolskie i sportowe, co przełożyło się na blisko 100 publikacji w radiu, telewizji, prasie i Internecie, w tym na portalach zagranicznych. Event odbił się także szerokim echem w pismach i na portalach z branży budownictwa, którą reprezentuje Grupa Atlas. Był również szeroko komentowany na fanpage’ach oraz portalach internetowych związanych ze sportem i marketingiem. Przeprowadzona kampania wzmocniła także wizerunek firmy Atlas jako aktywnie wspierającej polskich sportowców.

share on