Wspaniała dwunastka

Termin realizacji

kwiecień  – październik 2008

Klient

P&G Gillette

Termin realizacji

kwiecień  – październik 2008
Klient

P&G Gillette

żyletka

Opis projektu

„Wspaniała Dwunastka” to program komunikacji wewnętrznej przeprowadzony w fabryce P&G Gillette w Łodzi w celu wdrożenia pracowników fabryki w zasady korporacji Procter & Gamble – tzw. Zintegrowane Systemy Pracy (IWS). Oparty na dwunastu filarach program miał na celu zapoznanie pracowników firmy z zaistniałymi zmianami w prosty i przystępny sposób.

Efekty

Zabawna, przejrzysta i łatwo zapadająca w pamięć forma komiksów tłumaczących pracownikom zmiany zachodzące w fabryce pozwoliła na ich zaangażowanie i poparcie.  Zastosowane narzędzia (wobblery, plakaty, wlepki, konkurs z pytaniami w formie komiksu, gazetka, film, sonda, krzyżówki, maskotka-narrator) doprowadziły do wzrostu świadomości pracowników na temat zmian zachodzących w fabryce i zaowocowały pozytywną opinią wewnętrznych audytorów P&G na temat stanu przygotowań łódzkiej fabryki do implementacji korporacyjnej procedury. Za przeprowadzone działania Agencja została wyróżniona w konkursie Złoty Spinacz 2009 w kategorii Komunikacja Wewnętrzna.

Opis projektu

„Wspaniała Dwunastka” to program komunikacji wewnętrznej przeprowadzony w fabryce P&G Gillette w Łodzi w celu wdrożenia pracowników fabryki w zasady korporacji Procter & Gamble – tzw. Zintegrowane Systemy Pracy (IWS). Oparty na dwunastu filarach program miał na celu zapoznanie pracowników firmy z zaistniałymi zmianami w prosty i przystępny sposób.

Efekty

Zabawna, przejrzysta i łatwo zapadająca w pamięć forma komiksów tłumaczących pracownikom zmiany zachodzące w fabryce pozwoliła na ich zaangażowanie i poparcie.  Zastosowane narzędzia (wobblery, plakaty, wlepki, konkurs z pytaniami w formie komiksu, gazetka, film, sonda, krzyżówki, maskotka-narrator) doprowadziły do wzrostu świadomości pracowników na temat zmian zachodzących w fabryce i zaowocowały pozytywną opinią wewnętrznych audytorów P&G na temat stanu przygotowań łódzkiej fabryki do implementacji korporacyjnej procedury. Za przeprowadzone działania Agencja została wyróżniona w konkursie Złoty Spinacz 2009 w kategorii Komunikacja Wewnętrzna.

share on